Geoblog.pl    delir    Podróże    Hawaje ( w przygotowaniu)    Aloha !!!

Aloha !!!

Stany Zjednoczone Ameryki
Stany Zjednoczone Ameryki, Honolulu

Długo czekaliśmy na odprawę i wylot z LA.... procedury, kolejki.....
Po kilku godziach lotu i kolejnym przestawieniu zegarków w końcu wylądowaliśmy na wyspie O'ahu w Honolulu.... (Babcia mi to przepowiedziała... ;-) )
Jaki luz !!!
Plaża Waikiki , palmy, ciepła woda, widok na wygasły wulkan Diamond Head i pomnik ojca surfingu Duka....
4 godziny lansu po Waikiki i transfer na Dumę Ameryki....
"Pride of America" to statek wycieczkow nalezacy do Norwegian Cruise Line - amerykańska firma posiadająca kilkanascie statków wycieczkowych pływających w różnych rejonach świata.
To co najważniejsze formułą "Freestyle Cruising" bardzo nam przypasowała, żadnych zobowiąń odnosnie strojów ( nie były konieczne smoking na kolacjach :-)
Statek z 2002 roku pływający cruisy po Hawajach... 280 m długości i 2100 pasażerów na pokładzie . Kilka fotek statku poniżej: